klanten-in-kaart_slide1.png
klanten-in-kaart_slide2.png
klanten-in-kaart_slide3.png

Het platform voor klantgericht ondernemen definieert CRM als volgt:

“CRM is de implementatie van een strategie waarmee een bedrijf of instelling beoogt (klant)relaties te optimaliseren in termen van klantrendement en klanttevredenheid. Het is een continue, systematische en organisatieomvattende activiteit waarbij ICT een ondersteunende rol speelt.”

De klant staat hierin centraal. Om als bedrijf de juiste aandacht aan de juiste klant te kunnen geven is inzicht in klanten essentieel. KiK is expert op het gebied van het analyseren van klantgegevens en kan dit inzicht geven. Elk klantenbestand bevat een schat aan commerciële kansen en die brengen we met veel plezier voor u in kaart!

Als onafhankelijk interim professional zetten wij ons in om een concreet vraagstuk uit te werken, maar ook om op tijdelijke basis een team te komen versterken.

De drijvende kracht achter KiK is Olga de Greef, RCP (geregistreerd CRM professional).